fatmakcay Merhaba, ben 32 haftalık hamileyim ve doktorum em baştan beri sürekli bebeğim için iri bebek diyor ve şu an 2.136gram olduğunu hiç kilo almamam gerektiğini söylüyor 32 haftalık için bu kilo gerçekten çok mu?
Busraaaddd fatmakcay biraz fazla şöyle bakınca bende 32 haftalığım 1.850 bizimkisi şuan doktor kilosu çok normal dedi
Kelebekk-0307 fatmakcay saçmalamış benim kızım 32 de 2200 dü ayni yani sizinkiyle hiçte öyle birsey demedi doktorum aksine çok güzel ilerliyor güzel besleniyor böyle devam et derdi son haftalarda daha az kilo alıyorlar normal kiloda doguyorlar yani boyu kaç su an kilosuyla orantılı mi?
AyEmGul Kelebekk-0307 beslenmeniz nasıl peki? Yani bebek kilo alsın diye özellikle yediğiniz şeyler oldu mu acaba? Bana da söyler misiniz varsa eğer? Teşekkür ederim. 💕🤭
fatmakcay AyEmGul Aslında özellikle öyle dikkat etmedim ama hep evde yaptığım yiyeceklerden yiyorum. Genelde sebze ağrılıklı ve hafif yemeye çalışıyorum. Meyvemi eksik etmiyorum
Kelebekk-0307 AyEmGul ben doğum yapalı 7 ay oldu ama doktorumun tavsiye ettiği şeyleri yedim hep mesela mutlaka günde 2 bardak süt muz ceviz badem bol yeşillikli salata kaşar yoğurt yerdim hep kızım 3200 doğdu normal yani ama ben minyon olduğum için bana göre fazlaydı 1.55 boyunda 46 kiloydum
AyEmGul Kelebekk-0307 çok teşekkür ederim. Bunları uygulayım ben de. Bence kilosu gayet normalmiş. 🤭🤭💕Allah bağışlasın.
fatmakcay Kelebekk-0307 peki bir şey daha sormak istiyorum ultrason görüntüsünde tahmini bir doğum tarihi ve haftası yazıyor. O görüntüye göre 33 + 3 gözüküyorken doktorum sürekli 1 hafta geriden söylüyor. Burada doktor mu yanılıyor yoksa ultrason görüntüsündeki sadece bebeğin ölçümlerine göre tahmini bir şey mi? Bu konuda bir bilginiz var mı acaba☺️☺️ çok soru sordum galiba kusura bakmayın🙈
Kelebekk-0307 fatmakcay adet tarihini baz alıyorlar normalde kağıtta yazan bebegin gelişiminden belirlenen tarih oluyor ben mesela bilmiyordum adet tarihimi bebeğimin gelişimine göre söyledi hep 7 nisan görünüyordu 3 nisanda doğum oldu muhtemelen adet tarihinden dolayi i şekilde söylüyor
Kelebekk-0307 AyEmGul evet kilosu normaldi ama annenin boyu kilosu da belirliyor ya o açıdan 😊 bir de ödemi yoktu bebeğimin bazen kilolu doğar ama çoğu ödem olur atınca kilosu düşer filan ya bizde o cok fazla olmadı