Bende kontrollerime orada gidiyorum doktorum Tuğba yuvanç eşi var Hüseyin yuvanç herkes çok memnun ama randevu bulmak evet çok zor devamlı mhrs den bakmak gerekiyor ama sıra konusunu tan olarak bilmiyorum ben 38 haftalığım doktorum her hafta çağırmaya başladı randevu bulamadığım için sabah çok erkenden gidip Dr den kaşeli kağıt alıp sıra aldım ama kağıdı verirken sekreteri ne kadar zamandır hastasısın diye sordu sanırım 3 4 kere gitmediğin taktirde vermiyorlar ama dediğim gibi tam bir bilgiye sahip değilim