Yagmurrr_ Nefessiz kalıyor napicagimi şaşırıyorum bu çok ağlayınca en sonunda oluyor ne yapmam lazım bi akıl verin çok korkuyorum öyle oldugunda
Kelebekk-0307 Yagmurrr_ katilma nöbeti mi geciriyor acaba öyle birşey var çünkü çocuklarda doktora görürseniz daha iyi olur ciddi bir şey değil sakın kalmak gerekiyor o durumlarda
_anne_kuzusuu00 Yagmurrr_ bizde bugun 16 günlük olduk bizimde öyle canım gaz damlası aldık ama biraz etki gösteriyor sonra gaz olunca yine çok aglıyor sesi kesiliyor morarıyor
Yagmurrr_ Kelebekk-0307 gaz sancı olunca geceleri akşamları oluyor bende çözemedim ne olduğunu o andan vücudunu sarsiyoruz sırtına vuruyoruz kendine gelsin diye
Kelebekk-0307 Yagmurrr_ katılma nöbeti olması yüksek ihtimal araştırın isterseniz videoları var aynı şekilde oluyorsa bir uzmanla görüşmeniz iyi olur