Kubratagram00 Doktorum tokluk testi yaptı ve şeker yüklemesine gerek yok ailede de yoksa de tokluk testi 69 çıktı o zaman biraz açtım doktorda bişey demedi yapalım diye sizce yaptırmalı miyim yinede şeker yüklemesi