Beyazeller Merhaba arkadaşlar, özel hastaneden randevu almıştım fakat devletten yer buldum.İptal etmek için aradım kimse açmadı .Gitmesem sorun olur mu ?
S1907 Beyazeller olmuyo ama yine iptal ettirmye çalşn ,çnkü doktora randvu almak istypte alamayn insnların hakkına giriyosunuz belki acil işleri var o yüzden randvu bulamıyolr,bu yüzden gidilmycekse vs iptl ettirilmesi taraftarıyım
Beyazeller S1907 Geri aradılar ettim ☺️Bende duyarlıyım bu konuda gerçi özel hastanede genelde boş yer oluyor ama :)
Lizbonn Beyazeller Olmaz lakin gitmediğiniz için reçetenizde ilac alırken katılım payını ödersiniz bu da aklınızda bulunsun 😌
S1907 Beyazeller oluyo ama bazen yogun haftya geliyor randevu olmuyor bende çok yaşadım bu durumu,devlette olsa özelde olsa gidilmeyecekse iptal ettirmeleri düşüncesindeyim,herkesin keyfi durumu olmayabiliyo malesef😏
Lizbonn Beyazeller Hayır olmuyor iptal ettirince ama randevuyu alıp özel veya devlet farketmeksizin iptal ettirmeyip gitmediğiniz zaman bir sonraki randevuda reçete yazılırsa o muayenedeki katılım payı da sisteme düşülmüş oluyor bunu genelde çoğu kişi bilmez 🥶