Kızlar 37 haftalik oldum başta lazere gidiyordum sonra hamile kalınca yarıda kaldı ilk aylarda doktorum kasılma olacağı için riskli olabilir demişti mecbur jilet kullandım şuan da başa çıkamıyorum bir günde yine kökleri çıkıyor evde kendim denemeye çalıştım o kadar kökleri kalinlasmis ki yani ağda resmen yapışıyor çıkmıyor kendim yiyeceğim halt değil sizce kuaföre ağlaya gitsem birsey olur mu