Gebelikte bağırsak hareketleri azaldığından bu durum oluşuyormus malesef. Bir de bebek büyüdükçe kasiklara baskı da yapıyor, hem şişkinlik hem ağrı dayanılmaz oluyor. Öncelikle su tüketimine çok dikkat edin kizlar. (En az 2 litre)Ödemi de şişkinliğe de azaltıyor. Beyaz ekmeği bırakın, lifli gıdalara yönelin, mutlaka az da olsa yürüyüş yapın gerekirse evin içinde. Kabız olmamak için kendi beslenme düzeninizi oluşturun. Herkese farklı şeyler iyi geliyor. Probiyotik önerdi benim doktorum. Activia yoğurt, kefir,… Falan tüket dedi. Nbl’nin probiyotigini kullanıyorum. Kuru kayısı, kuru incir, hurma falan tüketiyorum. Ben ciddi bağırsak tembelligi olan biriyim çünkü. Yıllardır çekerim, gebelikte ekstra arttı. 1 öğün çok katı beslendiyseniz diğer öğün dengeleyin. Ben de az çok işe yaradi bunlar. Tabi arada duphalac şurup da iciyorum hala mecburen. Aklıma gelenler bunlar, inşallah hepimizin geçer,geçmiş olsun🙏