Son zamanlar çok sık görüyorum sertleşme kasılma ile doktora gidip yatış yapanları benim ilk gebeliğim ne sıklıkla sertleşme ve kasılma olursa gitmem gerekır 29. Haftamdayım ve kasılma nasıl oluyor bebek toplaması mı lütfen detaylı birisi yazabilir mi tecrübesizim korkumda başladı gene ara ara karnım sertleşiyor doktoruma diyorum magzenyum kullan diyor ciddiye nasıl ne zaman almam lazım