Merhaba, yenidogan bebeğimin topuk kanı testinde tsh değeri 9 çıktı. Saglık ocağından aradılar ve tekrar topuk kanı istendi. Özelde koldan kan tahlili yaptırdık 10 günlukken 8.52 çıktı, 17 günlukken tekrar bakıldı 5.48 e gerilemişti daha sonra başka bir hastanede 27 günlukken tahlil tekrarlandı bugun ve 5.5 çıktı. Bu rahatsızlıkta erken teşhisin önemli olduğunu ve çok basit bir hap ile tedavi edildiğini öğrendim ama yine de içim rahat değil, pazartesi doktorumuza sonucu göstericez fakat merak ediyorum aynı problemi yaşayan var mı? İlaç kullanan ya da bu değerlerde olup ilaçsız takip edilen?bir de iyi bir cocuk endokrin doktoruna daha göstermek istiyorum, istanbulda özelde ya da devlette farketmez doktor önerisi olan var mı? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler. Allah hepimizin çocuklarina sağlıkli sıhhatli ömür nasip etsin inşallah.