Benim haftamda olanlara sorum var. 2. Gebeliğim fakat hiç hatırlamıyorum ilkinde nasıldı. 12 haftalığım bebeğimi baya baya tam aşağıda hissediyorum oğlumda son ayda böyleydi yani göbeğimin baya altında elimi koyunca sertlik var artık bebeğimin yukarı tam göbeğimde olması gerekmiyor muydu ben mi abartıyorum