busraaunall ben 6+3 te ilk kanamam Oldugunda gitmiştim düşük yapıyorum sandm şükür duydum bebeğimin kalp Atışını şehir dışında olduğum için başka 2 doktora gittiim sürekli kanamam oluyodu.. Onlar karnimdan 10 haftalık ken bile görmediler bırak kalp Atışını keseyi bile görmediler.. Cihazdan cihaza değişiyor en sagliklisi vajinal yoldan bakması.. Yani ben 15. Haftaya kadar alttan baktılar karnimdan göremiyordu doktorum cihaz eski diye sanırım.. Alttan muayene oldunuz mu