emirtosveannesi Kizlar arabaya önceden kontrollere falan giderken çantayı koyuyormusunuz 34. Haftadayiz bundan sonra giderken yanımızda olsa mi diyoruz eşimle ne olur ne olmaz diye gerek varmi sizce
Elifderin34 emirtosveannesi doğum çantasını mı ? Yani hastane ile evinizin arası çok uzaksa koyun yakın mesafe ise gerek yok bence
Annesininportakali53 emirtosveannesi yakın mesafe ise gerek yok kuzum uzaksa artık arabada bulunsun ne olur ne olmaz
1erkekkannesiiii emirtosveannesi ben hazırladım herseyini 30 haftayı dolduralım bagaja koyacağım ne olur ne olmaz canım
minikoglummm Hiç gerek yok bence. Hastane de doğum olacak bugün acil dese bile doktor hazırlık olup ameliyata girene kadar hastane her türlü size gelir.