baby3_ test sonucunun yüksek çıktıgını düşündüğümüz zaman neler oluyor:) şeker takibi, diyet, gerekirse insülin ya da ilaçlar.bunun dışında yapılan ne . Bunu zaten kendimiz yapamıyormuyuz sadece o aşamayı atlamış oluyoruz. tabiki doktorlarımız her şeyi bilirler sonsuz güveniyoruz ama bazı yerlerde de acaba mı diyoruz🤔