Sevtap__ hiç endişelenme tatlım minik bebeğin kendine yer açıyor :) kanaman olmadıkça hiçbir sıkıntı yok korkma. Benimde ilk gebeliğim. İlk haftalarda adet olacakmış gibi hissim olurdu hep, ağrımda cok olurdu sanki oldum olcak gibiydim. Kendini sakın yorma hep yat dinlen ;))