Tgcccc 4+6 yım yeni öğrendim henüz doktora gitmedim ama yerleşme kanaması yaşamadım pzt doktota gitcem ama içim içimi yiyo bu herkeste olmak zorundami
Tgcccc 12Kbra12_ sali ogrendim daha doktora gitmedim pzt gitcem folik asit alcam inş herşeyim normaldir dua edin💕
cennetinsusu Tgcccc İlk gebeliğimde olmuştu. 2. de olmadı illa olmak zorunda değil. İçiniz rahat olsun 🤗