GLL_Mrt Merhaba izmitte yaşıyorum doğum için önerebileceğiniz hastane var mı gerek doktor gerek hastane odası rahatlığı hemşire ilgisi olarak nereyi önerirsiniz🌸
TeoMom GLL_Mrt Yengem 2 doğumunu da Cihan hastanesinde yaptı ama tabi tam olarak bilemiyorum hastane ve doktorlar nasıldır
Smyye1B GLL_Mrt Ben Gölcük Medar Hastanesi’nde Funda Ulay hanımda doğum yaptım çok memnundum çok ilgili bir hanım efendi aynı zamanda çok tatlı 😇 Sezaryen oldum elide çok hafifti😇
busrakacamer Merhabalar, kesinlikle Dr. Betül Nalbantı öneririm. Özel Atakent Cihan Hastanesi’nde, doktor gerçekten çok iyi bir doktor.
GLL_Mrt busrakacamer hastane odaları nasıl peki temizliği hemşire ilgisi bu konu hakkında bilginiz var mı acaba🌸
GLL_Mrt Bende izmitte yabancıyım biraz takıntılı oldum bu konuda hem hastane oda temizliği hem doktor hepsi için ne yapacağımı bilemiyorum 🙂
busrakacamer ElifT123 Şöyle söyleyeyim ben hastaneden de ebelerden de doktordan da çok memnunum. Hatta o kadar memnunum ki şuan yine hamileyim ve yine aynı doktora gidiyorum 🙈