Cey-cey kan testi vermiştim 13 haftalıkken doktorum dedimi troit değerlerin yüksek çıkmış dedi ve dikkat ve takip etmeliyiz dedi birde çiğ et sakın yeme dedi ama herhangi bir doktora git demedi bende gitmedim neyse 20 haftalık olunca bı arkadsmin da troiti yüksek çıkmış ve bu birçok sebebe hatta düşük ve ölü doğuma sebeb olur demiş ve endokrine yönlerdrimis banada anlatınca dün bende gittim ve sende zehirli guatr var dedi popychil diye bir ilaç verdi iki hafta sonra gel dedi mutlaka bende kullanmaya başladım bakalım bende korkuyorum hayırlısı