Hll24 Kızlar selam bugün transfer oldum , sedyede 5 dk geçmişti sanki rahmimi böyle birşey ısırdı acaba tutunma belirtisi mi , iğne batırır gibi , birde uyuyorken irkildim iki kere birşey olur mu çok korktum
2022bebeki Hll24 Tutunma belirtisi için çok çok erken ama transfer oldum kasık ağrım,batma hissi hep vardı açıkçası hatta öyle cok kasık ağrım vardi ki bacagima vuruyordu. İnşallah sonucunuz güzel olur☺️
2022bebeki Hll24 Hayir hayır embriyonun bunlardan etkilenmesi imkansiz . Kafanızdan olumsuzluklari atmaya çalışıp bebeginize en yakin olduğunuz anin şu an olduğunu size tutunduğuna inanin lütfen ☺️ Normal hayatiniza kendinizi yormadan devam edin.