Pika sendromu denir gebelik anemisi çıkmış mıydı? Ben normalde Akdeniz anemisiyim küçüklükten beri kütür kütür kâğıt yada karton kutu yerim 2021 de kendiliğinden düzeldi şimdi tekrar canım acayip çekiyor test yaptık gebelik anemisi çıktı dayanamıyorum illa yemek istiyorum 🥹