Gmzkahraman Asli9492 Erken gebelik testi vardı elimde bir tane onu yaptım canım kopkoyu olmasa da çok netti hemen kan verdim yarın inşallah yükselmiştir çok teşekkür ederim kızlar Rabbim hepimize nasip etsin bu güzel duyguyu
Gmzkahraman beyzamci Yaa yerleşme kanaması da olabilir leke gibiyse ama olmadıysa üzülme bitanem rabbimin verdiğinde bir hayır vardır vermediğinde bin 🙏🏻 doğru zamanı bekliyordur belki 🥹
beyzamci Gmzkahraman sağlıklı olsunda bir düşüğüm var 3 ay bekledim ilk ayımdı düşük sonrası belki zor olur bilmiyorum ama sağlıklıysa olsun🙏🏻