Arkadaşlar ben 16+3 haftalık hamileyim ve hastaneye kontrole her gittiğimde tansiyonum biraz yüksek çıkıyor.
Mesela İlk ölçtüklerinde 13 çıkıyorsa tekrar ölçtüklerinde 12 çıkıyor. En son gittiğimde 14 çıktı tekrar ölçtüklerinde 13 çıktı. Böyle şeyler başına gelen oldu mu kizlar