Ben gidiyorum ve inanılmaz memnunum doktorumdan. Hamileliğimin başından beri kendisi takip ediyor, Son 3 günümüz kaldı doğuma. Bugüne kadar ben ne sorduysam detaylı detaylı anlattı.Hatta sormadıgım seylerı bıle anlattı hıc aklımda soru işareti kalmadı şimdiye kadar. Benim özel sağlığım olduğu için hiç fiyat konusmadık ama eşim geçen birileri konusurken duymus sezaryen 7.5 gibi bişey demişler sanırım ama Soner Hoca nın fiyatı mı genel fiyat mı onu bilmiyorum