Ayse_3434 Ayse5960 bizim komşu 20 gün falan oluyor doğum yapalı bebeği giydirmemişler yeşil beze sarıp anneye öyle vermişler bilmiyom
Hazal44 Ayse5960 kimse tavsiye etmiyor orayı doktor yok doğru dürüst hep stajer dolu arkadaş doğum yaptı berbat bir yer diyor
Eddakayaa Ayse5960 devlet hastanesi bebek kıyafeti vermez doğuma giderken biz onlara veriyoruz bezi de dahil verdiklerimizi giydiriyolar
Ozlemmelif Benim görümcem yaptı orda memnun kaldı ben de orda yapmayı düşünüyorum kıyafetleri siz veriyorsunuz onlar giydiriyo.