Adetime bir hafta var dün ve bugün test yaptım dün 10 dakikadan sonra çizgi çıkti bugün de başta çıkmadı sonradan silik çizgi çıktı kamerda daha belirsiz . Çok mu yeni yoksa geçersiz mi. Biliyorum kağıtta yarım saat sonra pozitif çıkarsa da dikkate almayın deniliyor ama o kadar test yaptım hic sonradan da olsa çizgi çıkmadı