Ben asssla gitmezdim asla asla , şuan yatağa yapışığım ilk haftalar diye daha önce 2 kaybım var yeterk o iyi olsun aylarca evden çıkmamaya razıyım , 2 . Kaybımda izmirden bursaya gitmiştim doktorum git kızım uzaya bile gidebilirsn demişti neyse gittik geldik 2 3 hafta geçti doktora gttim kalbi durmuş 10 gün önce dedi , ve ben hep diyorum ki acaba yol gittiğim için mi oldu hep bi soru işareti kaldı aklımda , doltor git dese bile bence kardeşim aciliyeti olan hayati mesele değilse gitme