Kizlar özel hastanede doğum yapacağım aralığın son haftası yada ocağın ilk haftası. Hastane ile görüştüğümüz de ocakta zam gelebilir zamdan etkilenirsiniz parayı peşin verirseniz sabitleriz dediler eğer doğum burda gerçekleşmezse iade ederiz dedi esiminde çekinceleri var iade etmezlerse eğer diye başınıza böyle bişey geldi mi sizce ne yapalım