09Tugba_0909 ilk doğum sonrası genislemisti çok üzüldüm ağladım psikolojik olarak yordu beni 2_3 aya toparladı eski halini aldı şimdi ikinciyi bekliyorum Gebelik şüphem var eğer genişleme düzelmezse bu sefer en fazla estetik olurum diyorum kafaya takma amaan . Sağ Salim kucağına al da büyük ihtimalle toparlar ama ilk doğum sonuçta ama yapısal bişey kiminin 3 doğumda genislemez kiminin ilkinde genişler bilemiyorum yani . Ama korkma doğum sonrası genişleme olacak hemen evham yapma aklında bulunsun 2_3 ay sürüyor kasların eski halini alması . Hemen hop bir düzelme olmaz .