sburc36 Bende 38 haftalığım daha çatı muayenesi olmadım Dr günlerin bekle dedi bende bekliyorum Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
arya1110 An itibariyle 39+1 oldum hareketler doğuma yakın yavaşlar dediler ama nafile gece gündüz uyku yok üstüne birde çatı muayenesi oldum ıkı gün önce çatı uygun normal doğum olursun dedi doktor yumuşama var bu hafta bekliyprum dedi 10 ocak son günüm eğer olmazsa jel sürcek suni sancı vericek o yüzden şimdiden gelsin benm kız 😉 suni sancıdan kaçıyorum 😉
DamlaM 39+2, doktorum 11 Ocak demişti. Çatı muayenesinden sonra bu hafta doğurursun diye düşünüyorum dedi. Hala bir belirti yok, heyecanla bekliyoruz. Yarın nst var, bakalım artık hayırlısı.
Beyzateo 11ocak diye gözüküyor 39haftalığız. Hareketler azalacağına arttı sanki🤷🏻♀️ Bunun dışında bir belirti yok şuan🤰🏻
srp123 Berilzdemir bilmiyorum ki dr gününü geçirmiyor afedersiniz bebek dışkısını yeme ihtimali oluyor Muş bakalım hayırlısı neyse o olsun heyecan ve korku içinde bekliyorum 😍😔