Arya_ylmaz Kızlar doktor eşime morfolojisi 2 dedi normalde 4 olması lazım dedi gebelik olur sıkıntı olmaz dedi fenodad ilacı verdi daha önce bu durumu yaşayan var mı
Zehross03 Arya_ylmaz kac aydır deniyordunuz bebek icin? Cok kötü degil sonuc keciboynuzu suyu icirin evde kaynatıp düzenli iyi geliyor
Arya_ylmaz Zehross03 aşkım 3 aylık evliyim eşim asker olduğu için evde tek kalamamk için hemde bende çok istiyorum çocuk istiyoruz iki gün oldu ogreneli bu olayida
Zehross03 Arya_ylmaz ohoo daha yeniymis tabi destek olur yinede kullanabilir ama kendiligindende kalabilirsin