İki aydır bizde ultrason kağıdı verilmiyor. A4 kağıdına çıkarılıp veriliyor. Bu durum da üzdü beni 8.ayımıza girdik ve ultrason kağıdında görmek isterdim. Sorduğumuzda artık böyle olduğunu söylediler. Muayene ücreti öderken zaten hepsi içinde olmuyor mu?