Esrauysal 6+1 olacağım ama randevuyu erteleyebilirim .Sağlık ocağından keseyi gör kayıt yapalım demişlerdi hemen gidebilsin görünür dediler .Ama özel olduğu için 2 si aynı anda olsun istiyorum ama gerçek gebelik mi ? oluşmuş mu ? Merakta ediyorum 🙈Daha kimseye söylemedik tam netleşince söyleyeceğiz