Benimennembirmelek sancıların var mı? Yoksa direkt suni sanci asla onermiyroum. Doktorun ısrar ederse kendi sancılarını bekle yoksa süreç herkeste aynı ilerlemez. Doğum gelince nasıl anlatalım o an ıkınma çok zor oluyor çok sert ıkınma. Gerekiyor Allah tarafından o güç ve hissiyat geliyor ama zor oluyor. Bebeğin çıkış anı icinsen sıcak birşey akıp gidiyormus gibi hissediyorsun yarım saat içinde de eşini doguruyorsun yani plasentagi çıkarmak içinde ikinacaksin. Biraz zor olan tarafı kesi yani dikiş kısmı can yakabilir onun dışında bazılarında sonradan bel ağrısı, mesela bende kuyruk sokumu acısı olabiliyor çünkü ilk doğum yapanlarda bu mutlaka oluyor sonradan geçiyor ama. Onun dışında süreç doğal şekilde ilerliyor, ben müdahale ediyorum diye düşünme ona bebek müdahale ediyor senin yapman gereken açılma sürecini hızlandırmak ve kontrollü ikinmak..