GamzeCan Hissedincede dert bitmiyoki ben 17 de hissettim şuan 19+2 yim hareket ederken hiç hissetmiyorum ancak oturmam dinlemem lazım. Böyle oluncada niye hareket etmedi bugün 2 kere hissettim dün 3 kere hissettimler başlıyor 🙄 dogurana kadar endişeler asla bitmicek 😟