Yaren0524 sigara içmek tamamen nefsiniz ile alakalı ,bebege cok zararı var ,lütfen kendınızı ıkna edın ve ıcmeyecegım deyıp ıcmeyın ,doğumdan sonra ıcmeye devam edersınız ,daha kendını ıfade bıle edemıyorken ,zararlı bır dumana maruz kalacak boyle dusunun ,ınsallah bırakırsınız 🤲🏻