Dmttthemum Kızlar henüz 24. Haftam bugün vajinada baskı hissediyorum sanki çıkacak gibi Allah korusun erken doğum belirtisi mi acaba üç kere falan hissettim
Bebekdelisi Dmttthemum benım hem açılma hem sancı var canım suan vok normal 27 sonrası azalacak korkma
gbdl2023 Dmttthemum 21 haftalikken benimde öyleydi bas asagi durduğu içinmiş o yüzden baskı yapıyormuş bi sorun yok demisti dr
fdm12 Dmttthemum bebeğin kafası aşağıda oldu için bazen çok baskı yapıyor o zaman sanki bişey batıp çıkıyor gibi oluyo
Dmttthemum Bebekdelisi ben de daha önce su gelmesi ile bebeğimi kaybettim 13 haftalıktı şimdi her şeyden korkuyorum 😢
Mlstpcuoglu Dmttthemum serklaj atılmadımı bu gebelikte? Rahim ağzı uzunluğunuzu vajinal ultrason ile mutlaka ölçtürün.. bende baskı ve rahimde kramp tarzı ağrıyla gittim acil dikişe aldılar hunileşme ve rahim ağzımda incelme oldu diye.
Dmttthemum Mlstpcuoglu önceki gebeliğin düşüş sebebi olarak enfeksiyon denildi kan pıhtılaşması çıktı bende iğne kullanıyorum perinatoloğa gidiyorum detaylıya girdim en son hiçbir şey demedi
Mlstpcuoglu Dmttthemum perinatolog kontrollü gidiyorsanız o dikkat ediyordur rahim ağzı uzunluğunuza🙏