Sblytm1990 Canım bana da 22.haftada sinir demislerdi ö günden beri havuç suyu 3litre su içtim bugün kontrolüm vardı Rabbime şükürler olsun suyum gayet iyi çıktı istersen bı dene sanada şifa olsun ins.🤲🤲
Cey-cey Sblytm1990 bana havuc suyu içme dedi doktorum seker yükseltiyomus Suyu ne kadar içtiniz benşmde 3 hafta sonra kontrolum var 3 hafta yeterli mi acaba
themomy_ Sblytm1990 öğrendiğim günden beri bende bol su ve havuç suyuna başladım seninki düzelmiş inşallah darısı bana . Bu arada az çıktığını öğrendikten ne kadar zaman sonra nornale döndüğünü öğrendin canım ?
themomy_ Cey-cey bana da haftada 2 kere içsen yeter dedi ama ben hergun içiyorum. Ben 15 gün sonra gittiğimde hala aynı seviyede demişti doktorum
Sblytm1990 themomy_ bana 3hafta önce konulmuştu sınır teşhisi ben baştan sallamadim hareketleri azaldi yani şu 7gundur düzenli havuç suyu içtim hergun ve 3litre tükettim yani bilmiyorum ondan mı normal çıktı rabbimin takdiri mi yani ben elimden geleni yaptım buna şükür 🤲🤲
Cey-cey Sblytm1990 ya ben su içiyorum 10 dakka sonra tuvalete gidiyorum Acaba içtigim bosamı gidiyor diyorum
themomy_ Cey-cey bende sürekli içiyorum ve sürekli tuvalete gidiyorum boşuna gitmiyordur merak etme içmeye devam edelim inşallah duzelir