Bebitomubeklerken Tgbabsra Bi aydır gitmiyodum kontrole bu hafta öğrendim daha önce mi ters döndü bu hafta mi bilmiyorum ama ağrılarım bu hafta başladı sebebi de makat geliş olmasiymis
ferideee Nurayy28 aynen benimde öyleydi ama simdi göğüsümün altı da o sertlık yok ama ne neresi hıc anlayamıyorum yarın görcez ınsallah donmustur dıyorum ama yıne de bızım ıcın hayırlısı neyse o olsun tabi
ferideee Tgbabsra aynen bende oyle diyorum bakalım allah bızım ıcın en iyisini düşünmüştür zaten görüp yaşayacağız
ferideee Tgbabsra Kızlat bebeğim dönmemiş sancılarımda çok fazla çıktı yarın sezaryana giriyorum dua edin benim için hayırlısı buymuş artık allah hepimizin yavrularını sağlıklı sihatli kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻