Kızlar 2 gün önce sabah tuvalete girdiğimde peçeteye çok silik bir şekilde 3 nokta kadar pembe kan gelmişti 33+2 deyim normalde kabız olan biriyim ama iki gündür kabızlık yok tam ishalde sayılmam ve bugün beyaz sümük gibi bir akıntı geldi sizce ne yapmalıyım erken doğum belirtisi falan mıdır ayın 24 ünde kontrolüm var