Leyla1938 doğum yapalı 2,5 ay oldu. Lohusalık 43 gün sürdü, ilk günler kanama yoğundu sonra gitgide azaldı ama kesilmedi hiç. Benim de dikişlerim vardı. Ağrısı lohusalık boyunca devam etti. Dayanılmaz olduğu zamanlar mecbur parol aldım öyle rahatladım yoksa ayakta duramıyordum ağrıdan. Tam olarak acı ağrı vs. geçmesi 2 ayı buldu. Enfeksiyon kapmamak için çok dikkat ettim. İyice kuruladım sık sık çamaşır değiştirdim. O bölgenin kuru ve temiz kalması çok önemli. Ama hergun mutlaka duş aldım ve orayı iyice kuruladım. Krem kullanmadım doğum sonrası enfeksiyon için bi ilaç yazmışlardı bi kutu onu bitirdim.