Rukendogny gebeliğim başında 6-7 haftalık gebeyken vardı berbat bir şeydi böyle sanki ağzımda antibiyotik eritmişim gibi bir tat vardı. Yemek falan yiyip içemiyordum zehir gibi geliyordu, 1-2 hafta içinde kayboldu kendiliğinden geçti. Ben çözüm olarak vividentin çilekli karpuzlu sakızlarını çiğniyordum sürekli iyi geliyordu hafifletiyordu baya öneririm 😊