Paramedik16 Ozbyt 21+2 yiz oğluşlarımla çok şükür iyi gidiyor ağrım sızım herhangi bir sorunum yok arada bir mide yanması oluyor o kadar sağlıkla doğmalarını bekliyorum 23 Şubat ❤️ zamanında tabi ki 😂 sizin nasıl gidiyor
yagmur0504 Ozbyt 21+2 doğum şubat 23 tabiki oğluşum erken yada geç gelmeyi pilanlamazsa🤗🙏şimdilik iyi gidiyor allahın izniyle🧿 Rabbim hepimizi sağsalim evlatlarımızla kavuşmayı nasip etsin sağlıkla gelsin bebişlerimiz 💙
BBuseY Paramedik16 25 +1 haftadayım bana 27 Şubat dedi doktor😃😃 sizin nasıl doğum benden önde oluyor canım . Hangi doktor karıştırdı acaba ??
Asliormanci Paramedik16 sanki erken degil mi doğum tarihiniz bana etkenmiş gibi geldi ben mi yanlış hesapladım bende 21+2 yüm ama Mart sonu görünüyor
Paramedik16 BBuseY sizin ikiz mi 23şubatta tam 36 haftalık oluyolar o yüzden tabi inşallah erken gelmezlerse
Paramedik16 Ozbyt 23 Şubatta 36 haftalık oluyolar 36.haftada alırız demişti :) inşallah beklesinler 36.haftayı şuan tek temennimiz o
Ozbyt @“BBuseY”#p25006298benim de 22 haftalık şuan görünen 18 mart bakalım doktrum ne dicek daha net birşey demedi
Ilahem Ozbyt 21 haftalik hamileyim ogluma.dis agrisi izin verse iyi olucam.18 mart sezeryan olucam Allahin izni ile.ne cok anne var 18 martda dogum yapicak🥰
yanealakanealakaa Happy52 değil, ben de pazartesi giricem 23+2yiz şu an, doktor o zamana randevu verdi