Tugbaakcy fatimass yazdığınızı anlamadım ama bende kullanıyorum daha açık söylerseniz yardımcı olabilirim
Nurbade fatimass gebelik ilerledikçe oluyor maalesef:( doktorum ilerleyen aylarda iğneyi günde 2 kez yapabiliriz demişti
fatimass D-dimer. Kan pihtilasmasini gosteren tahlil. Yani kan sulandirici iyneyi kullaniyorum 28 haftamdan itibaren simdi 32 haftalik hamileyim kaphtilasmam aksine artdi azalmasi gerekirken
Tugbaakcy fatimass kan pıhtılaşması azalmaz canım benim o testi bilmiyorum ama doğuma kadar kullanacaksın büyük ihtimalle doktorun birşey demedi mi?
fatimass 3 hafta daha kullan oyle gel yanima dedi😐 bide plasentam ince dedi bu yuzdende bebege iyi besin gitmiyormush😐 o yuzden biraz korkuyorum. 28 haftaya kadar gershey normal gelirken simdi boyle olmasi
Tugbaakcy fatimass korkma birşey olmaz inşallah 28 haftadan sonra erken doğsa bile şansı var 🙏🏻 Allahtan ümit kesilmez ferah tut içini🙏🏻
fatimass Tugbaakcy inshAllah🙏 gecen sene 7 aylik 2izlerimi kaybettim o yuzden simdi korkuyorum her an bishey olucak die
Tugbaakcy fatimass seni çok iyi anlıyorum bende 2 tane kaybettim sen 3 haftayı bekleme yine erken git doktoruna ihmal edilmesin kuzum Rabbim yardımcın olsun