Esenturgay Merhaba ben d vitamini kalsiyum ya da Demir takviyesine ne zaman başlamalıyım doktorum 12. Haftadan sonra dedi ama ilk 3 ay çok önemli değil mi ? Siz ne zaman başladınız ?
Meryyil Esenturgay Bende 12.haftadan sonra başladım,12.haftaya kadar sadece folik asit kullandım ,doktorum o şekilde olması gerektiğini söylemişti
Aselsmoms Esenturgay canım ilk başlarda folik asit kullanıyorsun onu bırakınca doktor veriyor zaten demek ki değerlerinde düşüklük görmedi
Defnesa Aydan sonra başladım ben ilk 3 ay sadece folik asit kullandım zaten bebek büyüdükçe senin aldığın vitamin kalsiyum az geliyor başlarda sorun değil değerlerin normal çıktıysa