Kadriye0600 Kizlar karın bölgesi küçüklugu yüzünden yatış verdiler bu durumu yaşayan hastaneye yatan veya bu durumla karşılaşan varmı 35+2 yim
Seda35 Kadriye0600 37. Haftadayim bizde ayni sey oldu haftaya alicaklar size neden yatis verdiler dogum icin mi ?
damiiss Kadriye0600 benimde son iki kontrolümde bebeğin karın çevresi küçük dedi ama gelişiyor şuanlık sıkıntı yok dedi gelişim durursa o zaman tekrar konuşalım dedi
Kadriye0600 Seda35 takip etmemiz gerek dediler ilk gunum bugün hastanede şuana kadar sürekli nstdeym :(((