Gizem0610 Post açmıştım bu gün acile gittiğimde enfeksiyon kaptığımı öğrendim üromisin saşe yazdı doktor kullanan varmı emin olamadım kullanmakta
en_guzel_emanetlerim Gizem0610 ben kullandım üromisin ve monurol diye iki tane toz ilaç faydasını da gördüm kullanıncaya kadar çok ağrı çektim idrardan kan gelince kullanmıştım
Elfsndkl Akşam yatmadan 1 barda suya karıştırıp iciyosun sabaha kadar tuvalete çıkmıyosun başkada bir şey yok .
Deniz-Demirin-Annesi Haftada bir mutlaka içiyorum ben bi sakıncası yok sık sık idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum hem şeker hem hamilelik olunca
Gizem0610 Lizbonn acilde yazılan bi ilaç kadın doğum doktoru tarafından yazılmadı ister istemez tedirginim açıklayıcı oldumu