Mutlulugummm Kızlar 6 haftalik hamişim karnımda bazen adet sancısı gbi bi ağrı oluyo gün içinde 4 ve 5 kere sizinde oluyormu normal mi bu?Birde göğüs uclarim aşırı ağrıyor ne yapmalıyım?
Iremdgr Mutlulugummm çok normal bende 7 .haftaya girdim hala aynı şikayetler dewam 3 aya kadar normal bunlar birşey yapmana gerek yok
Hiradila Benım o haftalarda sürekli agrırdı canım hic endişelenme gögüslerde gayet normal🙏Hamile oldıgumu kasık agrılarından anladım dinlen bol bol
Mutlulugummm Hiradila dinlenmeye çalışıyorum ev içinde kıpirdak biriyim 😂😂🤣temizlik yapiyorum oyuzden