Gebelik şekeri olup insülin kullanan var mı kaç ünite yapıyorsunuz bebeklerinizin kilosu nasıl gidiyor ben 34.haftadayim ve bebek 3700gram oldu bile sekerlerim hep yüksek gidiyor suyum fazla ne kadar dikkat etsem de yuksek. iki üç günde bir doz arttırıyorum endokrin doktoruyla sürekli iletişim halindeyiz. Böyle olup bebeğini sag salim kucağına alan var mı?