Dün hafif bı ağrım var diye acile gittim 25 haftalık olmama rağmen alttan baktılar zaten sezeryan olacak ilkinden dolayı enfeksiyon var diye ağrı varmış ama hiç lekem gelmezken muane sonrası lekem geldi kahverengi bı şekilde bugünde afedersiniz sumsuksu kahverengi leke geldi çok korktum nişan mıdır diye
Zaten rahim ağzını uyardığı için doğuma hazır olmayan bebeği doğuma hazır hale getirme olayı oluyormuş bazı çatı muanesinde ki bu yüzden 36 dan sonra çatı muanesi yapılıyor bana çok erken yapıldı bidaha yapılsın istemiyorum şu an akıntım yok ama yine de çok korktum korkuyorum daha haftam çok erken ya o nişansa diye inşallah değildir ama lekem yokken leke gelmeye başladı en erken 30 lardan sonra bakılırken bu kadar erken bakılmasına ve doğumu tetikleme riski olmasına rağmen böyle bişey yapılmasına gerçekten çok sinirlendim ve üzüldüm öyle akıntı gelen oldu mu ne zaman geçti olumsuz bişey yazmayın zaten kötü hissediyorum ama öyle risk olsa salak gibi alttan bakmazlardi heralde😔