Hanımlar nasılsınız ? Bugün detaylı ultrasonumuz vardı. 21+5 iz. Doktor beneğin 5 gün geride olduğu söyledi. Onun dışında bendeki damarlardan sağ tarafı iyi sol tarafda biraz yüksek atıyor gebelik tansiyonu olabilir dedi. Bu bebekte kilo gelişimine engel olabilirmiş. Bebeğim olması gereken ortalama varmış onun altında değilmiş çok üstünde de değilmiş sınırdaymış. Normal ortalamaya göre 450-480gr olması gerekirmiş bebek bu hafta da benim bebeğim 400 gr mış. Sonra plesentaya baktı doktor bebeğin damarı plesentaya 18 mm yakındaymış bu 2 mm yakına gelirse bebekçe damar açılmasına erken doğum gibi bişey dedi net anlamadım. Ama bu üstüne de çıkabilirmiş uzaklaşırsa herşey güzel gider dedi. Benim kafam çok karıştı. Bu durumları yaşayan var mı aranızda ? Bu takip gerektirir dedi.