Kızlar bu gün catlatama ignesinin 16 .günü sabah bir adet sancısı ile beraber gelen çok afedersiniz kahve bir lekelenme oldu adet geldi dedim fakat devam etmedi gebelik testlerin hep negatif bu klomen ve çatlatma ignesinin kist yapmış olduğunu gösterir mi ?benim normalde reglim böyle aralıklı gelmez leke şeklinde olup bir gün sonra devam etmez bu durumu yasayaniniz oldu mu